Xenony w skuterze - domowa przeróbka reflektora halogenowego na xenon w motorowerzeOsram Xenarc D2S

Osram Xenarc D2S oraz Halogen H1. Przy przeróbce nie ma ograniczeń np tego typu ze jest inny kształt lustra i nie mozna zastosowac Xenona zamiast halogena. Tyko zachowanie ogniska żarówki oraz dopasowanie mechaniczne do oprawki odgrywa role. Inaczej wygląda sprawa przy reflektorach starego typu z ryflowanym szkłem - tam nie powinno się stosować palników xenon ze względu na słabą precyzję optyki i rozpraszanie światła na szkle ryflowanym

Osram Xenarc D2S oraz Halogen H1. Przy przeróbce nie ma ograniczeń np tego typu ...
Komentarze
  • niezadowolony 18-11-2007 g. 14:50:44
    Ta, pewnie, nie ma ograniczeń. Przeprasza, ale waść bzduty gadasz! Są ograniczenia i to znaczne. Pierwsze to układ samopoziomowania a drugie to ukłas oczyszczania świateł (popularne spryskiwacze). No i lampa xenonowa ma specyfikację D a nie H i w przypadku zamiany żródłaświatła homologację na lapmę tracisz. W Polsce to Ci ujdzie płazem, ale w Niemczech to kosztuje 500 Euro. Jak mnie zatrzymali a mam xenony, to kazali pokazać czy działa korekcja, spryskiwanie i sprawdzali homologację. Dopiero potem mnie puścili. W Polsce jeszcze tego nie ma, ale z taką przeróbką nie powinieneś przejść badań technicznych (brak homologacji...)
  • jarek 25-10-2008 g. 22:00:03
    nie do końca masz rację, bo w Polsce minimalnym wyposarzeniem lamp xenonowych są tylko spryskiwacze, a samopoziomowanie jest wymagane od producentów aut, którzy montują xenony, bo inaczej nie zostaną dopuszczone na drogi.
  • Jasny 05-01-2010 g. 15:00:27
    osram ta nazwa zawsze wymiatała XD
Dodaj swój komentarz
Dodaj swoj± opiniê:

Nick:

Tre¶æ:

Przeszukaj serwis